2015-08-17

Höstprogram

12:e augusti
Medlemmarna visar bilder från sommaren, ta med dina tio bästa bilder.
Efter kaffet tittar vi på utflyktsbilder från Haggeån, även här tio bilder per medlem.
Sista chansen att föreslå ny logotyp för LFK.

26:e augusti
Utflykt till Brukshundsklubben. Samåkning från klubblokalen, tid meddelas senare.

3-7:e september
Medlemsresa till Tallinn, torsdag till måndag. Föranmälan.

9:e september
Redovisning av utflykten till Brukshundsklubben, ta med dina tio bästa bilder.
Efter fikat röstar vi fram månadsbilder till almanackan, maj till och med augusti.

23:e september
Tekniknörderi! Ta med, visa och berätta.

7:e oktober
Bilder från Tallinnresan. Max 30 bilder per person.

21:a oktober
Sven-Erik Nord, mångårig klubbmedlem, visar exempel på sitt bildskapande.

31:a oktober-1:a november
Konstrundan

4:e november
Peter Engman visar bilder från den stora skogsbranden i Västmanland, där han jobbade med att köra ut materiel till brandmännen. Fokus på det vackra i det hemska.

18:e november
Ann-Sofie Fryxell, en av våra nyaste medlemmar visar bilder.

2:a december
Nu får hösten anses vara över för detta år, ta med dina bästa höstbilder. Max 30 bilder per person.

16:e december
Traditionsenlig säsongsavslutning med julgröt.

Du är alltid välkommen att ta med egna bilder för visning, utöver det ordinarie programmet!

Även en gemensam fotoaktivitet den sista lördagen varje månad (augusti t.o.m. december). Exempelvis filmvisning i lokalen, fotoprojekt i centrum, en dagsresa till något intressant mm.

Utöver detta brukar vi ha kamratgrupper som träffas några gånger och går djupare inom något ämne.

Reservprogram
Om något program inte kan genomföras som planerat finns reservprogram

Dag och tid
Träffarna sker i klubblokalen onsdagar udda veckor om inget annat anges.
Lokalen är öppen från 17.30 för diverse snack, läsa fototidningar etc., mötet börjar 18.30.